Vorig schooljaar 'vlogen' we erin, dit schooljaar maken we samen een tocht. Ga je mee als pelgrim onderweg? De tocht belooft boeiend, verrassend, leuk, soms eens moeilijk of lastig te zijn. Maar dat we het samen aanpakken, dat staat vast.

Woensdag gingen we samen van start in de kerk. Het derde leerjaar zette de eerste stappen en nam ons mee op pad.

Ook Kobe (Jacobus Vanderstappen) toonde ons wat je allemaal nodig hebt voor een tocht als pelgrim onderweg.

Enkele lezers vertelden ons hoe zij dit jaar anderen op hun tocht willen ondersteunen.

In elke klas is nu een rugzakje te vinden met enkele belangrijke benodigdheden, alsook een pelgrimsboekje. Elke maand mag daar een stempel is omdat we dan alweer een nieuwe stopplaats bereikt hebben.

We zijn benieuwd waarheen de tocht ons allemaal zal brengen...