De leerlingen van L6B organiseren een schaaktornooi in de afdeling KK. Op donderdag 22/02/2024 werd de eerste rond gespeeld. Er nemen ruim 40 leerlingen deel aan het tornooi.
2 aan 2 - een leuke verbindende activiteit tussen een leerling van L1 met een kleuter van K3. Samen in een hoepel, blindemannetje, voorlezen voor K3, tekenen op de rug en met de bal dansen of een massage geven! Dat ze ervan genoten hebben!
Dat is zeker!
Bij juf Els weten ze hoe ze zich kunnen warm houden in de winter. Terwijl er buiten vriestemperaturen waren, werden er binnen leuke spelletjes gespeeld. Gezellig hé!
Wat doet water en zout? Bevriezen?
En water en suiker? Zou dat bevriezen?
Een knikker in het water? Bevriezen of enkel de bovenkant een klompje ijs? Wie durft het klompje ijs boven zijn hoofd te houden?